کاربر عزيز،
به وبسايت پایگاه جامع حفظ قرآن خوش آمديد

حفظ ۱۹ جزء از قرآن توسط بازیکن فرانسوی

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از شبستان، بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه 'آرسنال' انگلیس با استفاده از فرصت چند ماهه دوری از میادین فوتبال به دلیل مصدومیت، ۱۹ جزء از قرآن مجید را حفظ کرد

بزرگترین پایگاه ورزشی جهان عرب، "محمد بن آدم"، مفتی و مبلغ اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "توییتر" اعلام کرد که واسیریکی ابو دیابی، بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال انگلیس توانسته 19 جزء از 30 جزء قرآن مجید را حفظ کند.

این مبلغ اسلامی عکسی از خود و "واسیریکی ابو دیابی" در شبکه توییتر منتشر کرده و در توضیح آن نوشت: در این عکس همراه با دوستم "ابو دیابی"، بازیکن باشگاه "آرسنال" هستم، ما پس از آنکه وی 19 جزء از قرآن مجید را حفظ کرد، منتظر نماز عشاء هستیم.

این در حالی است که به نوشته روزنامه "رپوبلیکا آنلاین" چاپ اندونزی، "واسیریکی ابو دیابی" 27 ساله به آموزه ها و تعالیم دین مبین اسلام پایبند بوده و کارهای خیرخواهانه زیادی از جمله کمک مداوم برای ساخت مدرسه اسلامی در شهر "لندن"، پایتخت انگلیس انجام داده است.

لازم به ذکر است که بازیکن خط میانی "توپچی های لندن" متولد سال 1986 میلادی در شهر "پاریس"، پایتخت فرانسه بوده و پیش از آنکه در اوایل سال 2006 میلادی به عضویت باشگاه فوتبال "آرسنال" انگلیس درآید و هفت سال اخیر را در این باشگاه قرمزپوش بگذارند، چند سالی نیز در باشگاه فوتبال "اوسر" فرانسه توپ می زد.

آبو دیابی در کنار مبلغ اسلامی در انتظار نماز مغرب و عشااین بازیکن مسلمان که در 16 بازی برای تیم ملی فوتبال فرنسه حضور داشته و در این دیدارها موفق شده یک گل ملی نیز به ثمر برساند، طی فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس با مصدومیت های زیادی مواجه بوده و در آخرین مورد نیز در اواخر ماه سپتامبر گذشته و در دیدار حساس "آرسنال" با "چلسی" که یکی از شهرآوردهای مهم شهر "لندن" بود دچار مصدومیت شد و نتوانست از شکست دو بر یک تیمش در برابر "آبی های لندن" جلوگیری کند.

"واسیریکی ابو دیابی" که به گفته "آرسن ونگر"، سرمربی فرانسوی باشگاه فوتبال "آرسنال" طی چند روز آینده به تمرینات گروهی باشگاه برمی گردد تا در ادامه فصل به کمک خط میانی "توپچی های لندن" بیاید، یکی از بازیکنان مورد علاقه دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه نیز محسوب شده و قرار است این تیم را در راه صعود به جام جهانی فوتبال 2014 برزیل همراهی کند.


گروه قرآنی اهلنـــــــا

نويسنده مطلب حفظ ۱۹ جزء از قرآن توسط بازیکن فرانسوی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">