کاربر عزيز،
به وبسايت پایگاه جامع حفظ قرآن خوش آمديد

آغاز آموزش حفظ جزء اول قرآن کریم در برنامه رادیویی «نورباران»

آغاز آموزش حفظ جزء اول قرآن کریم در برنامه رادیویی «نورباران»

گروه فعالیت‌های قرآنی: آغاز آموزش حفظ جزء اول قرآن کریم در برنامه «نورباران» که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود، آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، قرآن برترین و بالاترین هدیه حضرت احدیّت به بشر است و حفظ آن یکی از توفیقات بزرگ الهی به حساب می‌آید که شامل حال هر کسی نمی‌شود.


استعداد، آمادگی، لیاقت، توفیق، سعادت، عنایت و افاضت موجب می‌شود خداوند متعال، این نعمت بزرگ را به فرد عطا فرماید و سعادتمندترین افراد کسانی هستند که پس از حفظ قرآن کریم، آن را از دست ندهند و درون خود را از گنج‌های بیکران قرآن کریم خالی نکنند، در همین راستا رادیو قرآن در نگاهی ویژه به طرح ملی حفظ قرآن کریم، برنامه «نورباران» را برای حفظ عمومی و آسان تقدیم شنوندگان کرده است که این برنامه تاکنون با محوریت حفظ جزء 29 و 30 قرآن کریم به روی آنتن رفته است.


برنامه «نورباران» کاری از گروه قرآن و آموزش است که در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 بر روی آنتن رادیو قرآن می‌رود و این برنامه رادیویی همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت حفظ سوره بقره تقدیم شنوندگان شده است.


در این برنامه رادیویی که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود، 140 آیه سوره بقره با حضور کارشناسان و حافظان قرآن کریم برای حفظ آموزش داده می‌شود.


بنابراین گزارش، شنوندگان رادیو قرآن می‌توانند با همراهی کارشناسان برنامه «نورباران» از جمله مهدی سیف، معتز آقایی، اسدالله هاشمی‌، حسین طرقی و مهدی عباسی، حافظ جزء اول قرآن کریم شوند.


یادآور می‌شود، برنامه رادیویی «نورباران» به سردبیری و تهیه‌کنندگی مسعودرضا خالقی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 تا 20 از شبکه رادیویی قرآن موج اف ام ردیف 100مگاهرتز پخش می‌شود.


،

گروه قرآنی اهلنـــــــا

نويسنده مطلب آغاز آموزش حفظ جزء اول قرآن کریم در برنامه رادیویی «نورباران»

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">