کاربر عزيز،
به وبسايت پایگاه جامع حفظ قرآن خوش آمديد

حافظان کل قرآن در دوره کارشناسی حفظ بورسیه می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن ومعارف سیما به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی سلیمانی مدیرآموزش دارالقرآن خانه کارگر گفت: حافظان کل قرآن کریم در دوره آمادگی آزمون طرح اعطای مدرک کارشناسی بورسیه می شوند.

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد تا حافظان کل قرآن کریم که متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی حفظ می باشند را برای آمادگی هرچه بیشتر در این آزمون بورسیه نماید.

وی افزود: متأسفانه هزینه های بسیار بالای دوره های آمادگی آزمون موجب شده تا بسیاری از حفاظ توانایی حضور در این دوره را نداشته باشند لذا این طرح برای کمک هرچه بیشتر به این نخبه های قرآنی صورت می پذیرد.

سلیمانی در خصوص دوره کارشناسی حفظ قران کریم گفت: پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1375 ، حافظان کل قرآن کریم می توانند با شرکت و قبولی در آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث سازمان سنجش و نیز آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و یا سازمان تبلیغات اسلامی گرفته می شود، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث بدون تحصیل در دانشگاه و بدون داشتن حتی مدرک دیپلم دریافت کنند.

مدیرآموزش دارالقرآن خانه کارگر گفت: متاسفانه به جهت هزینه های بالای این دوره آموزشی تنها کمتر از 5 مرکز در کشور توانایی برگزاری این دوره آموزشی را دارند که دارالقرآن خانه کارگر که موفق ترین مرکز به جهت بالاترین آمار قبولی در سطح کشور می باشد در سال جاری در نظر دارد تا تعدادی از حفاظ کل قرآن کریم را که در آزمون ویژه حداقل نمره قبولی را کسب کنند را به صورت رایگان بورسیه می نماید.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون بورسیه این دوره آموزشی گفت: این آزمون احتمالا در اواخر بهمن سال جاری برگزار می گردد که تاریخ دقیق از طریق رسانه های جمعی متعاقبا اعلام می گردد.


گروه قرآنی اهلنـــــــا

نويسنده مطلب حافظان کل قرآن در دوره کارشناسی حفظ بورسیه می شوند

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">